Promosi Hari Raya Proton – Saga kini di bawah RM30k, penjimatan tambahan, pemeriksaan 20-mata percuma

Promosi Hari Raya Proton – Saga kini di bawah RM30k, penjimatan tambahan, pemeriksaan 20-mata percuma

Sempena musim perayaan Aidilfitri yang akan datang tak lama lagi, Proton ada tawaran paling menarik kepada pelanggan-pelanggannya. Yang dimaksudkan ialah, model Proton Saga, yang kini ditawarkan pada harga di bawah RM30,000 (jimat sehingga RM3,500 berbanding harga biasa) untuk memudahkan dan meringankan beban mereka yang memerlukan sebuah kereta baru.

Ini merupakan tawaran terbaik dengan harga yang paling rendah bagi model berkenaan yang pernah ditawarkan dalam tempoh 10 tahun terakhir ini. Tetapi, bukan model Saga sahaja yang didatangkan dengan tawaran istimewa seperti ini.

Model-model seperti Iriz dan Ertiga kini ditawarkan dengan penjimatan sehingga RM4,000, manakala Persona pula sehingga RM3,000. Secara keseluruhannya, penjimatan tambahan selain faktor sifar GST juga adalah kira-kira dua kali ganda dari jumlah berkenaan. RM10 daripada setiap pembelian kenderaan juga akan disalurkan ke Tabung Harapan Malaysia.

Promosi Hari Raya Proton – Saga kini di bawah RM30k, penjimatan tambahan, pemeriksaan 20-mata percuma

“Ini adalah masa yang terbaik untuk memiliki Proton, terutamanya dengan kadar sifar GST yang telah berkuatkuasa. Pelanggan berpotensi untuk mendapat penjimatan antara 12% – 18%, bergantung kepada model kereta, jika penjimatan tambahan daripada GST berkadar sifar turut diambil kira,” jelas Naib Presiden, Jualan dan Pemasaran Proton, Abdul Rashid Musa.

Selain daripada promosi jualan khas Aidilfitri ini, Proton turut menyediakan pemeriksaan 20-mata percuma di semua cawangannya di seluruh negara. Ia berlangsung dari sekarang hingga 15 Jun 2018 nanti. Pemeriksaan yang akan dilakukan merangkumi operasi pedal brek dan klac, suis-suis, lampu dan penunjuk di dalam panel instrumen, tali pinggang keselamatan, pemeriksaan bateri, bilah pengelap cermin, minyak enjin, cecair penyejuk dan lain-lain.

Promosi Hari Raya Proton – Saga kini di bawah RM30k, penjimatan tambahan, pemeriksaan 20-mata percuma

Beberapa stesen Petronas terpilih juga ada menyediakan perkhidmatan yang sama bagi pelanggan yang memerlukan pemeriksaan saat akhir. Lokasi-lokasi stesen Petronas yang dimaksudkan adalah di lebuhraya-lebuhraya utama. Rujuk jadual untuk maklumat lanjut.

Bagi pelanggan yang menghantar kenderaan mereka untuk diservis dengan menggunakan minyak pelincir Syntium SE 3000 dan Syntium SE 800 di mana-mana cawangan Proton, mereka layak untuk menerima sekaki payung eksklusif atau set pemutar skru Rolson sebagai hadiah. Tawaran ini sah sehingga 15 Jun 2018 dan selagi stok masih ada.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 

Comments

  • Shawn Lee on Jul 13, 2018 at 3:28 pm

    I had book a Saga Executive on 11 June 2018, BUT until now( 13 July 2018 )haven get the car yet…Dam Slooooow!..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
 

Add a comment

required

required