Toyota C-HR dengan kit badan, rim Wald International

Toyota C-HR dengan kit badan, rim Wald International

Disebabkan rekaan asalnya yang sudah sedia menarik, Toyota C-HR seperti memberikan asas yang baik untuk digayakan lebih lagi. Di sini anda boleh melihat hasil kerja syarikat ubah suai dari Jepun, Wald International yang cuba menjadikan kenderaan ini lebih agresif.

Kit Wald International untuk C-HR ini terdiri daripada bampar hadapan dan belakang baru, dengan tambahan bahagian yang menjadikan ia lebih labuh, tambahan panel pada side skirt dan warna baru hijau matte dan hitam matte seperti yang anda boleh lihat dalam gambar ini. Bampar baru ini juga menempatkan kit lampu LED yang disepadukan sekali.

Tiada perubahan pada bahagian enjin yang diberitahu dengan kit ini, tetapi crossover tersebut ada menerima brek lebih berprestasi, iaitu unit cakera 380 mm dengan angkup enam piston, dan terletak lebih rendah hasil penggunaan suspensi sports dan ditawarkan dengan pilihan rim khas yang boleh didapati dalam saiz sehingga 22 inci, dan sama ada binaan one-piece ataupun two-piece.

Pada bahagian dalam, C-HR yang diubah suai oleh Wald ini menerima trim istimewa dan ia termasuk alas kaki baru, set pedal aluminium serta stereng yang dibalut semula. Bentuk asal papan pemuka masih lagi dikekalkan. Alas kaki itu boleh dipilih dalam beberapa warna, dan begitu juga dengan kemasan dalaman lain.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required