Volkswagen Marketplace dilancar di M’sia – tempah kereta atas talian, nikmati tawaran istimewa, jaminan

Volkswagen Marketplace dilancar di M’sia – tempah kereta atas talian, nikmati tawaran istimewa, jaminan

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) baru sahaja melancarkan secara rasmi Volkswagen Marketplace, iaitu satu platform atas talian untuk pelanggan menempah kenderaan Volkswagen dan menikmati pelbagai tawaran eksklusif.

Bersempena dengan pelancaran platform ini, VPCM menawarkan 20 unit Passat 1.8 TSI Trendline Cyber pada harga cuma RM135,888 tidak termasuk insurans dan kos pendaftaran lain. Pada harga ini, pelanggan juga akan menerima jaminan biasa dan bantuan tepi jalan selama lima tahun, tetapi penyelenggaraan percuma yang ditawarkan selama tiga tahun sebelum ini dinaikkan menjadi lima tahun. Menjadikannya lebih menarik, VPCM turut memberi insurans percuma selama satu tahun dan kadar faedah serendah 0.88% setahun.

Melihat kepada kelengkapan, varian ini mempunyai kelengkapan hampir sama seperti Passat 1.8 TSI Trendline Plus yang ditawarkan tahun lepas, dengan rim ‘Istanbul’ 17 inci, tempat duduk balutan kulit, penapis haba cermin, lampu utama halogen, pengawal pendingin hawa tiga zon Climatronic, pelarasan tempat duduk manual dan sistem infotainmen Composition dengan skrin sesentuh lima inci.

Volkswagen Marketplace dilancar di M’sia – tempah kereta atas talian, nikmati tawaran istimewa, jaminan

Nadi penggerak kenderaan ini masih adalah unit enjin 1.8 liter turbo TSI yang mampu menghasilkan 180 PS pada antara 5,100 hingga 6,200 rpm, dan 250 Nm tork pada antara 1,250 hingga 5,000 rpm. Ia dipadankan dengan kotak gear klac berkembar DSG tujuh kelajuan dan ditawarkan dalam pilihan empat warna iaitu Pure White, Deep Black, Indium Grey dan Reflex Silver.

Untuk menempah kenderaan ini, pertamanya anda perlu pergi ke laman Marketplace, pilih model serta pengedar yang dimahukan, dan hantarkan perincian yang diperlukan. Bayaran tempahan sebanyak RM1,500 perlu dibayar, dan ia nanti akan ditolak daripada harga keseluruhan kenderaan yang dipilih. Wakil jualan Volkswagen selepas itu akan menghubungi anda untuk mengesahkan tempahan dan pembelian, seterusnya mendaftar kenderaan dan menyediakan ia untuk penyerahan.

“Kenaikan jualan atas talian telah mengubah cara orang ramai membeli-belah, dan penjualan 12 Beetle dalam Lazada dalam tempoh cuma 20 minit telah mengesahkan kepercayaan kami bahawa rakyat Malaysia sudah bersedia dan boleh menerima pembelian kenderaan secara atas talian. Ini adalah satu pembangunan yang penting bagi jenama Volkswagen dan kami sangat teruja untuk membawa Volkswagen Marketplace ke Malaysia,” kata Pengarah Urusan VPCM, Erik Winter.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required