Pusat 3S Mazda baharu dibuka di Jelutong, P.Pinang

Pusat 3S Mazda baharu dibuka di Jelutong, P.Pinang

Bermaz Motor telah membuka pusat 3S dan cawangan terbaru kenderaan Mazda di Jelutong, Georgetown, Pulau Pinang, dan ini adalah cawangan mereka yang ke-85. Dengan kedudukan yang strategik, ia memberikan akses yang mudah untuk pelanggan yang berada di kedua-dua bahagian Pulau Pinang (dalam pulau, mahupun tanah Semenanjung).

Secara keseluruhannya, pusat 3S ini terletak di atas tanah berkeluasan 39,992 kaki persegi, dengan bangunan seluas 24,138 kaki persegi, dan merupakan satu daripada cawangan Mazda yang terbesar di Malaysia. Untuk bahagian pameran, ia boleh menempatkan 14 kenderaan manakala untuk bahagian servis, terdapat tujuh ruang bekerja.

Dengan binaan ini, pusat 3S Mazda Jelutong mampu menampung kapasiti servis kenderaan sehingga 500 buah sebulan yang termasuk servis penyelenggaraan biasa serta baik pulih lain. Semua juruteknik dan pekerja di situ juga telah dilatih untuk memberi servis yang profesional kepada pelanggan.

Pusat 3S Mazda baharu dibuka di Jelutong, P.Pinang

Pusat 3S Mazda Jelutong ini juga memberikan penyelesaian yang lengkap untuk keperluan pelanggan. Selain jualan, mereka juga boleh menguruskan hal trade-in, pembiayaan serta khidmat selepas jualan lain. Untuk bahagian pameran, ia dibuka dari jam sembilan pagi hingga tujuh malam pada hari Isnin hingga Sabtu dan 10 pagi hingga lima petang pada hari Ahad dan cuti am.

Bahagian servis selepas jualan pula dibuka dari jam lapan pagi hingga lima petang pada hari Isnin hingga Jumaat, dan lapan pagi hingga 12 tengahari pada hari Sabtu. Semasa pembukaan pusat 3S ini, Bermaz turut melancarkan model facelift CX-3 2018 dan melakukan pra tonton khas untuk Mazda 6 2018.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required