Proton X70: Tempahan online akan dibuka 17 Oktober

Proton X70: Tempahan <em>online</em> akan dibuka 17 Oktober

3d underground abstract background

Hampir sebulan lalu, Proton mengumumkan tempahan bagi model SUV X70 mula dibuka kepada umum. Itu memerlukan pelanggan yang berminat untuk hadir ke bilik pameran atau berjumpa dengan wakil jualan Proton untuk berbuat demikian.

Namun, bermula 17 Oktober nanti, ada satu lagi kaedah yang membolehkan pelanggan yang berminat untuk menempah; iaitu secara atas talian (online). Satu halaman khas dengan borang akan diaktifkan bermula tarikh tersebut melalui pautan di laman web rasmi Proton.

Melalui laman khas ini nanti, pelanggan boleh melihat dan memilih jenis pendaftaran (persendirian atau syarikat), barisan varian yang disediakan dengan perincian masing-masing (Standard 2WD, Executive 2WD, Executive AWD dan Premium 2WD) serta pilihan warna luaran dan dalaman yang ditawarkan. Kemudian, dalam tempoh seminggu selepas itu, wakil penjual dari Proton akan menghubungi pelanggan untuk urusan seterusnya.

Menurut CEO Proton, Dr Li Chunrong, proses mengambil tempahan ini penting bagi mereka kerana ia akan memberikan petunjuk kepada permintaan pasaran di Malaysia terhadap model X70 ini, sekaligus akan membantu Proton untuk merancang kadar pengeluaran model terbabit (berdasarkan pecahan permintaan berdasarkan varian) dengan lebih cekap. Dengan itu, pelanggan tidak perlu menunggu lama untuk mendapatkan kenderaan mereka nanti.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required