Selain dari MPV Delica D:5 lebih lasak yang kami siarkan tadi, Mitsubishi turut akan membawa dua lagi SUV yang diubahsuai ke Tokyo Auto Salon 2019 Januari ini.

Yang pertama adalah SUV plug-in hybrid segmen-C Mitsubishi Outlander PHEV Street Sport, yang diberikan warna badan dua-tona titanium grey metallic dan black mica, bersama grafik dengan corak jalur pada bahagian sisi. Selain itu, ia turut diberikan penutup cermin sisi berwarna hitam dan juga serlahan vivid yellow. Penampilan Outlander ini dilengkapkan dengan rim HFull Cross RV5 berdiameter 20-inci dibaluti tayar dari Yokohama.

Tiada perincian mekanikal didedahkan, dan untuk rujukan Outlander PHEV ini dijana oleh gabungan enjin petrol 2.4 liter kitaran Atkinson bersama motor elektrik pada gandar hadapan dan belakang. Sistem 4WD pada Outlander PHEV ini pula diberikan dengan empat mod iaitu Normal, Sport, Snow dan 4WD.

Manakala model kedua adalah crossover segmen-B, Mitsubishi Eclipse Cross Street Sport. Model ini menerima warna badan dan grafik yang seiras dengan Outlander, tetapi tidak diberikan serlahan vivid yellow pada kemasan gril bawah hadapan dan juga pada rim.

Berbanding model standard, versi Street Sport ini menerima spoiler pada bampar hadapan, skirt sisi lebih labuh, kemasan lips tambahan pada bampar belakang dan juga spoiler bumbung belakang. Eclipse Cross lebih sporty ini juga dibekalkan dengan rim Homura pelbagai jejari bersaiz 20-inci, dengan kemasan hitam.

Sama seperti Outlander, spesifikasi mekanikal untuk Eclipse Cross Street Sport ini juga belum didedahkan. Model standard Eclipse Cross ini dijana oleh enjin 4B40 DOHC MIVEC 1.5 liter turbo dengan sistem suntikan bahan api terus, berkuasa 163/250 Nm, digandingkan bersama kotak gear INVECS III CVT automatik dengan mod sport lapan-kelajuan maya.