Mitsubishi 4Sure Thrill – pengalaman penuh aksi

Mitsubishi 4Sure Thrill – pengalaman penuh aksi

Seperti yang kami laporkan sebelum ini, acara Mitsubishi 4Sure Thrill akan dilangsungkan esok hingga 10 Mac di Pusat Konvensyen Setia City (SCCC), menggabungkan pelbagai pengalaman dan aksi, serta pelbagai aktiviti untuk seisi keluarga dan juga peluang memenangi pelbagai hadiah lumayan. Namun hari ini, acara berkenaan telah dibuka untuk pihak media terlebih dahulu, membolehkan kami merasai pengalaman hebat tersebut lebih awal.

Sudah tentu yang paling ditunggu-tunggu adalah ‘taxi ride’ bersama pemandu-pemandu handalan yang di bawa sendiri oleh Mitsubishi Motors Malaysia (MMM). Menerusi pengumuman sebelum ini, dua pelumba akan membawa anda dengan laju di litar off-road dengan Mitsubishi Triton baharu iaitu juara Rali Dakar dua kali Hiroshi Masuoka dan atlit sukan permotoran Malaysia ‘Girl Drifter’ Leona Chin.

Tetapi hari ini, seorang lagi pemandu turut hadir untuk acara ini iaitu Kazuto Koide, pemandu ujian Mitsubishi yang turut diterbangkan dari Jepun. Walaupun litar berkenaan agak pendek, ia sudah cukup untuk membuatkan adrenalin anda menggelegak dengan aksi melompat dan juga menyerang selekoh permukaan berpasir dengan kelajuan tinggi.

Selain dari taxi ride ini, anda juga berpeluang untuk memandu uji sendiri Mitsubishi Triton baharu pada litar off-road yang direka dengan pelbagai halangan seperti jalan yang tidak rata, curam sisi, memandu dalam lopak dalam, memanjat bukit tinggi serta menurun bukit yang sangat curam.

Menerusi litar berhalangan ini, anda bukan sahaja dapat menguji kuasa dari enjin 2.4 liter MIVEC Turbodiesel trak pikap berkenaan, anda juga dapat merasai keselesaan casis dan suspensi Triton serta kecanggihan sistem pacuan empat roda model tersebut.

Jika anda bercadang untuk membeli model-model baharu Mitsubishi, ambil peluang pada acara ini kerana MMM menawarkan pelbagai faedah menarik. 1,000 pelanggan pertama yang mendaftarkan Triton baharu bakal menerima beg Thule Subterra yang berharga RM2,000, dan baucer kad petrol bernilai RM30 serta payung Ralliart untuk 30 orang pertama pemilik Mitsubishi baharu.

Anda yang sekadar hadir untuk merasai pengalaman 4Sure Mitsubishi ini juga ditawarkan dengan pelbagai hadiah menarik. Bagi 100 peserta pertama yang melengkapkan semua komponen pengalaman; taxi ride berkelajuan tinggi, pandu uji di litar off-road berhalangan dan juga di litar jalan raya, anda akan ‘dibelanja’ dengan kopi Starbuck oleh MMM.

Penganjur juga akan menjalankan pertandingan foto dan video 4Sure Thrill, di mana pemenang akan menerima baucer kad petrol bernilai RM800, kad Touch n Go bernilai RM500 dan baucer Tesco bernilai RM300 untuk pemenang pertama, kedua dan ketiga. Cabutan bertuah dengan hadiah-hadiah bernilai RM5,000 juga akan diadakan pada acara berkenaan.

Teruja? Jadi jangan lupa esok atau lusa, luangkan masa anda untuk hadir ke Mitsubishi 4Sure Thrill ini. Ia akan bermula pada pukul 10 pagi dan tamat pada 8 malam setiap hari.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required