Bermula Februari lalu, Modenas telah menganjurkan satu program realiti yang ditayangkan dalam platform YouTube mereka. Selepas lapan episod, program tersebut telah berakhir dan satu sesi penyampaian hadiah dilakukan hari ini.

Juara program ini adalah Leong Choon Yip, 32 tahun yang berasal dari Puchong, Selangor, seterusnya Paavignes Rao A/L Chandarh Roo, 26 tahun di tempat kedua dan Nik Norparhana Yasmin binti Nik Wel, 31 tahun di tempat ketiga. Mereka masing-masing memenangi wang tunai RM5,000, RM3,000 dan RM1,500.

Sebagai tambahan, semasa sesi penyampaian hadiah juga mereka dikejutkan dengan tambahan hadiah lagi yang berupa sebuah motosikal. Yip memenangi sebuah Modenas Pulsar 200, Rao memenangi sebuah Modenas V15 dan Yasmin memenangi sebuah Modenas Kriss MR2.

Pulsar Dareventure sebenarnya adalah satu program yang dimulakan oleh Bajaj Auto Limited, dan ia sebelum ini sudah pernah dianjurkan di Nepal, Sri Lanka dan Peru, namun ini adalah kali pertama ia diadakan bukan sahaja dalam Malaysia, tetapi juga Asia Tenggara.

Pelbagai cabaran perlu dilakukan oleh peserta dalam program ini, dan mereka dapat menunggang Pulsar 200 ke pelbagai tempat seperti Subang Jaya, Rawang, Janda Baik, Batu Gajah, Gopeng dan Putrajaya. Dalam masa sama, ia juga menunjukkan kemampuan motosikal tersebut.