Mitsubishi M’sia anjur peraduan 4Sure Best Raya – pandu uji, peluang makan malam dengan selebriti

Mitsubishi M’sia anjur peraduan 4Sure Best Raya – pandu uji, peluang makan malam dengan selebriti

Sempena dengan sambutan Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba, Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) menganjurkan peraduan 4Sure Best Raya di mana 10 pemenang bertuah bakal berpeluang menikmati makan malam bersama selebriti tempatan, Izzue Islam dan Amyra Rosli. Untuk menyertai peraduan ini, anda hanya perlu memandu uji mana-mana model Mitsubishi di cawangan pengedaran berhampiran.

Tapi sebelum itu, anda perlulah mengisi borang pandu uji secara dalam talian menerusi laman web rasmi MMM. Kemudian, pihak pengedar akan menghubungi anda dan membuat temujanji untuk sesi pandu uji tersebut. Peraduan 4Sure Best Raya ini sedang berlangsung sehinggalah 2 Jun ini. Pemenang akan diumumkan pada 10 Jun ini menerusi laman Facebook MMM dan juga akan dimaklumkan menerusi panggilan telefon. Majlis makan malam tersebut pula akan berlangsung pada 22 Jun ini.

“Kami memilih untuk bekerjasama dengan Izzue Islam kerana beliau merupakan aktor terkenal di Malaysia dan juga pemilik Triton, sesuai dengan gaya hidup yang mencabar termasuk penuh keyakinan dalam kerjayanya, di samping memandu Triton dengan keseronokan. Manakala Amyra pula merupakan aktres terkenal Malaysia dan juga seorang yang berorientasikan kekeluargaan dan pastinya mementingkan aspek keselamatan untuk keluarganya. Justeru, Outlander sangat bertepatan dengannya sebagai kenderaan keluarga yang mempunyai tujuh tempat duduk,” ujar Tomoyuki Shinnishi, CEO bagi MMM.

MMM kini juga sedang mengadakan promosi Raya, termasuk menawarkan rebat tunai sebanyak RM6,000 bagi Outlander, sehingga RM12,000 untuk ASX dan RM6,000 untuk pikap Triton.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required