VIDEO: Perodua Bezza facelift 2020 – dari RM35k

Perodua Bezza 2020 sudah pun diperkenalkan secara rasmi semalam. Model sedan pertama keluaran Perodua ini menerima banyak pembaharuan, bukan sekadar kemaskini wajah depan semata-mata. Ia turut melibatkan pertambahan ciri keselamatan (dengan penawaran keseluruhan yang lebih baik) serta aspek keselesaan yang turut diberikan perhatian.

Semua sekali terdapat empat varian yang ditawarkan, bermula dari yang paling asas, Bezza 1.0G MT yang dijual pada harga RM34,580; Bezza 1.0G AT pada RM36,580; Bezza 1.3X AT pada harga RM43,980 dan Bezza 1.3AV AT pada harga RM49,980 (atas jalan, tidak termasuk insurans).

Antara peningkatan penting yang diberikan ialah dari sudut keselamatan, dengan varian paling tinggi kini menerima ciri ASA 2.0 yang di dalamnya turut termasuk ciri brek kecemasan automatik (AEB). Sangat menarik untuk melihat ciri maju seperti ini kini ditawarkan bagi sebuah model sedan dalam segmen A.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut, tonton video tinjauan awal yang kami sediakan ini. Baca juga laporan pelancaran Bezza 2020, serta perbandingan senarai spesifikasi antara keempat-empat varian yang ditawarkan.

GALERI: Perodua Bezza facelift 2020 1.3 AV

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required