Barisan Ford Ranger XLT ditawarkan promosi hebat mulai 1 Mac-31 Mei 2020 – diskaun hingga RM9k

Barisan Ford Ranger XLT ditawarkan promosi hebat mulai 1 Mac-31 Mei 2020 – diskaun hingga RM9k

Pengedar Ford di Malaysia, Sime Darby Auto Connexion (SDAC) telah mengumumkan penawaran diskaun untuk model pertengahan Ranger XLT dengan kempen promosi hebat, mulai 1 Mac hingga 31 Mei ini.

Model paling murah dalam senarai, XLT yang digandingkan dengan enjin 2.2 liter Puma turbodiesel (160 PS/385 Nm), menerima penjimatan paling tinggi sehingga RM9,000. Sementara XLT Edisi Istimewa pula dengan diskaun sebanyak RM8,000. Bagi varian XLT+ yang hadir sebagai versi turbo-tunggal (180 PS/420 Nm) dengan enjin baharu 2.0 liter Panther pula ditawarkan dengan diskaun sebanyak RM7,188.

Untuk pengetahuan, XLT berharga RM109,888 dengan kotak gear manual enam-kelajuan dan RM116,888 bagi versi automatik. Manakala varian XLT Edisi Istimewa yang hadir dengan pelekat badan geomatrik, fender flare, penutup belakang serta skrin sesentuh infotainmen sembilan-inci, yang hanya didatangkan dengan varian automatik, ditawarkan dengan harga RM120,888.

Bagi varian XLT+, ia menerima ciri termasuk lampu utama xenon dengan lampu nyalaan siang LED, roda aloi 18-inci, Easy Lift tailgate, sistem infotainmen SYNC 3 dengan skrin sesentuh lapan-inci, kemasukan tanpa kunci, dan kulit upholstery. Ia didatangkan secara eksklusif dengan kotak gear automatik 10-kelajuan dan ditawarkan dengan harga RM124,888. Kesemua harga yang disebut ini adalah sebelum diskaun.

GALERI: Ford Ranger 2.2L XLT Automatik 4X4

GALERI: Ford Ranger 2.0L XLT+ Automatik

GALERI: Ford Ranger 2.2L XLT Edisi Istimewa

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required