Spoon Sports Meister MK3 – jam tangan edisi terhad berharga RM1.2k, dihasilkan hanya sebanyak 450 unit

Spoon Sports Meister MK3 – jam tangan edisi terhad berharga RM1.2k, dihasilkan hanya sebanyak 450 unit

Jenama pakar penala untuk model-model Honda, Spoon Sports telah memperkenalkan jam tangan edisi terhad yang dihasilkan bersama pengeluar jam dari Amerika Syarikat iaitu Meister Watches (MSTR). Jam yang diberi nama Spoon Sports Meister MK3 tersebut dibuat hanya sebanyak 450 unit.

Menurut Spoon, jam ini juga sebenarnya mendapat lesen rasmi dari Honda dan sebab itulah logo ‘H’ krom jenama automotif Jepun tersebut diletak pada kedudukan pukul 12 jam berkenaan, bersama logo skrip Spoon Sports di bawahnya serta jarum dengan satu lagi warna ikonik Spoon selain biru iaitu kuning.

Jam ini dikuasakan oleh 6-hand chronograph Jepun, dan ia kalis air sehingga kedalaman 100 meter. Badan jam berkenaan dibuat menggunakan material logam tahan karat 316L sepenuhnya, bersama cermin kristal mineral tahan calar.

Spoon Sports Meister MK3 – jam tangan edisi terhad berharga RM1.2k, dihasilkan hanya sebanyak 450 unit

Di belakang, jam ini diberikan penutup yang turut menampilkan logo Honda, Spoon Sports dan MSTR, serta paling penting nombor siri unik yang menandakan ia salah satu dari hanya 450 utas yang dihasilkan.

Spoon Sports Meister MK3 ini disertakan dengan tali saffiano dari material kulit Itali yang mudah untuk ditukar, dalam kemasan kemasan biru dan serlahan benang jahitan putih, bersama logo Spoon Sports di belakang.

Untuk pengetahuan anda, jam ini bukan dihasilkan oleh Spoon Sports Jepun, tetapi Spoon Sports divisi Amerika Syarikat. Jadi untuk membeli jam ini anda perlu ke laman sesawang Spoon Sports USA, dan ia dijual pada harga US$295 atau sekitar RM1.2k.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required