Volkswagen Malaysia menambahbaik eShowroom – kini paparkan waktu sebenar ketersediaan model

Volkswagen Malaysia menambahbaik eShowroom – kini paparkan waktu sebenar ketersediaan model

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) telah mengumumkan penambahbaikan eShowroom, platform maya bagi pelanggan yang ingin membeli kereta secara dalam talian. Dengan penambahbaikan ini, pelanggan kini mempunyai akses ke atas unit-unit yang ada dijual di pengedar-pengedar sah Volkswagen di seluruh negara pada masa sebenar. Berdasarkan seperti konsep ‘siapa cepat dia dapat’, hanya model yang ada pada pengedar sahaja akan dipamerkan.

Menerusi platform berkenaan, pelanggan boleh mencari model apa yang tersedia dan lokasinya. Kemudian boleh memilih sama ada untuk mendapatkan slot pandu uji atau membuat tempahan secara dalam talian dengan yuran standard RM1,500. Kemudian pengedar berkenaan akan menghubungi pelanggan terbabit untuk langkah-langkah seterusnya dan melengkapkan pembelian.

Menerusi semakan yang dilakukan terhadap laman platform yang telah ditambahbaik itu, terdapat 67 unit kenderaan berada dalam senarai, kebanyakannya dari model Tiguan Allspace TSI Life, bersama beberapa unit Allspace 1.4 TSI Elegance. Model lain yang turut berada dalam senarai termasuklah Golf 1.4 TSI R-Line dan Passat 2.0 TSI Elegance. Kesemua harga yang disenaraikan adalah harga runcit semasa bagi model berkenaan, sebelum ditambah dengan harga atas jalan (tidak termasuk insurans)

Volkswagen Malaysia menambahbaik eShowroom – kini paparkan waktu sebenar ketersediaan model

Sebagai sebahagian daripada sambutan Merdeka dan Hari Malaysia sepanjang dua bulan ini, pelanggan yang membuat tempahan menerusi eShowroom akan menerima rebat eksklusif sebanyak RM500 atas pembelian mereka.

Pengarah Urusan VPCM, Erik Winter berkata, “Volkswagen Malaysia sentiasa mencari jalan untuk meningkatkan pengalaman pemilikan para pelanggan kami bermula dari saat pembelian lagi. Dengan ini, eShowroom kami dibina di atas konsep untuk membawakan pengedar Volkswagen terus ke hujung jari pelanggan.

“Kami kini berbesar hati untuk menawarkannya dengan memperkenalkan ciri kebolehdapatan pada masa sebenar. Ia akan memberi kemudahan dan memastikan perjalanan pemilikan yang lebih lancar buat pelanggan.”

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required