Pusat pameran 3S Royal Enfield dibuka di P.Pinang

Pusat pameran 3S Royal Enfield dibuka di P.Pinang

Selepas di Petaling Jaya, kini satu lagi pusat pameran 3S Royal Enfield dibuka di Lot 1681 G1, Jalan Perusahaan, 13600, Perai, Pulau Pinang. Ia terletak bersebelahan dengan Motoplex Butterworth dan beroperasi dari hari Isnin hingga Khamis, jam 9.30 pagi hingga 6.00 petang.

Semua model terbaru Royal Enfield ada di pusat pameran baru ini, dan di tempat sama turut terdapat ruang istirehat untuk pelanggan, bahagian jualan barangan gaya hidup dan aksesori, serta ruang servis motosikal.

Pengerusi Didi Group, Rewi Hamid Bogo memberitahu bahawa selepas ini, lima lagi kedai pop-up jenama ini akan dibuka di antara utara ke selatan Malaysia. “Ini akan dapat membawa kami lebih dekat dengan pelanggan, dan memberikan akses lebih mudah kepada jenama ini,” kata Rewi.

Selain model sedia ada sekarang, kita juga boleh menjangkakan ketibaan beberapa model baru Royal Enfield untuk pasaran Malaysia seperti Hunter 350, yang diberitahu akan berlaku pada 9 Mac ini, dan Super Meteor 650 (mengikut perancangan, pada bulan Julai 2023).

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required