Mitsubishi Motors Malaysia sertai Tokyo Auto Salon KL 2023, pamer Xpander dan Triton yang diubahsuai

Mitsubishi Motors Malaysia sertai Tokyo Auto Salon KL 2023, pamer Xpander dan Triton yang diubahsuai

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) mengumumkan bahawa ia akan turut serta dalam acara Tokyo Auto Salon Kuala Lumpur 2023 yang berlangsung di Pusat Pameran & Perdagangan Antarabangsa Malaysia (MITEC) bermula esok hingga 11 Jun nanti. Dalam acara berkenaan, reruai MMM akan mempamerkan dua buah kenderaan ubahsuai iaitu sebuah trak pikap Triton dan juga sebuah MPV Xpander.

MMM tidak menyatakan spesifikasi ubahsuai bagi kedua-dua kenderaan tersebut, namun untuk anda yang berminat untuk melihatnya bolehlah datang ke reruai Mitsubishi Motors Malaysia yang terletak di Dewan 3, Lot C301 yang berada di Tingkat 1 MITEC.

Mitsubishi Motors Malaysia sertai Tokyo Auto Salon KL 2023, pamer Xpander dan Triton yang diubahsuai

Antara aktiviti yang boleh anda sertai di reruai MMM ini termasuk sesi pandu uji Triton dan Xpander, di mana pengunjung yang mengambil bahagian akan menerima cenderamata Mitsubishi, serta berpeluang untuk meyertai cabutan bertuah yang menyediakan hadiah berupa pin isi semula Touch N Go bernilai RM300 setiap satu, untuk lima individu bertuah.

Tokyo Auto Salon Kuala Lumpur 2023 akan berlangsung di dalam ruang tertutup seluas 130,000 kaki persegi yang akan mula dibuka pada pukul 10 pagi esok, dan berakhir pada pukul 10 malam setiap hari sepanjang penganjurannya. Tiket sudah boleh dibeli secara atas talian menerusi laman web rasmi TASKL, atau anda boleh terus membelinya di kaunter yang disediakan di MITEC esok.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required