SYM Husky 150 tiba di Malaysia – harga dari RM9,998

SYM Husky 150 tiba di Malaysia – harga dari RM9,998

Satu lagi skuter yang dilancarkan oleh MForce Bike Holdings hari ini adalah Husky 150, yang ditawarkan dalam dua versi iaitu Standard dalam warna hitam atau putih, pada harga RM9,998 dan Special Edition dalam warna hijau matte atau kelabu, pada harga RM10,298 tidak termasuk insurans.

Skuter yang membawa gaya seakan adventure ini dipacu oleh enjin satu silinder 150 cc dengan sistem suntikan bahan api elektronik dan penyejukan cecair, mampu menghasilkan 14.5 hp pada 8,000 rpm dan 14.5 Nm tork pada 6,000 rpm.

Walaupun boleh dikatakan sebagai sebuah skuter berkapasiti kecil, Husky 150 datang dengan sistem keselamatan canggih, yang termasuk kawalan cengkaman dan brek ABS dual-channel, yang dilaksanakan oleh set cakera hadapan dan belakang.

Husky 150 menggunakan rim saiz 13 inci, dan ia dibalut dengan tayar 120/70 di hadapan dan 130/70 di belakang. Ia kemudiannya dipegang oleh fork teleskopik dan monoshock di belakang. Di bawah tempat duduknya terdapat ruang simpanan 22 liter, bersama dua lagi poket di bawah bahagian pemegang.

Informasi penting berkenaan skuter ini terpapar di skrin TFT hadapan penunggang dan kelengkapan lain yang disediakan adalah termasuk tangki bahan api 15 liter, pengecas USB, sistem tanpa kunci, lampu kecemasan serta lampu LED hadapan dan belakang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required