Perodua Bezza – Bank Rakyat tawar skim pembiayaan sepenuhnya, bayaran muka menggunakan kad kredit

Perodua-Bezza-Launch-Stage

Sempena pelancaran Perodua Bezza semalam, Bank Rakyat menawarkan pembiayaan sepenuhnya untuk pembelian sedan EEV pertama buatan tempatan berkenaan kepada pelanggan mereka. Tawaran tersebut adalah sebahagian dari kempen Ceria Beraya yang dijalankan oleh Bank Rakyat bermula 30 Mei lalu hingga 31 Julai ini.

Kempen tersebut juga menawarkan fasiliti perbankan menarik yang lain termasuk Pembiayaan Kenderaan-i dan produk automotif lain serta peluang untuk pelanggan memenangi hadiah wang tunai berjumlah sehingga RM400,000.

Menurut Pengarah Urusan dan Presiden Bank Rakyat Dato’ Mustafha Hj. Abdul Razak, pihaknya dan Perodua telah mewujudkan satu kerjasama strategik termasuk memperkenalkan dan mempromosikan produk masing-masing.

Untuk program pembiayaan istimewa ini, Bank Rakyat menawarkan pembiayaan 100% untuk kenderaan keluaran Perodua terutamanya untuk pelanggan yang mahu membeli Bezza dengan tempoh pembiayaan selama sembilan tahun.

Bank Rakyat turut menawarkan skim bayaran ansuran tanpa faedah untuk pemegang Kad Kredit-i bagi tujuan membuat bayaran muka untuk pembelian kenderaan keluaran Perodua. Menurut Bank Rakyat lagi, mereka berharap agar inisiatif terbaharu yang ditawarkan ini mampu untuk meringankan beban pembeli.

Perodua Bezza ditawarkan dengan tiga model iaitu 1.0L Standard G, 1.3L Premium X dan 1.3L Advance. Ia ditawarkan dengan lima varian dan harga atas jalan (berserta insurans) seperti berikut:

  • Standard G (1.0 G manual) – RM37,300
  • Standard G (1.0 G automatik) – RM39,300
  • Premium X (1.3 X manual) – RM42,800
  • Premium X (1.3 X automatik) – RM44,800
  • Advance (1.3 AV automatik) – RM50,800

Setiap pembelian Bezza hadir dengan waranti lima tahun atau 150,000 km (mana yang tiba terlebih dahulu).

Bank Rakyat sebelum ini turut menawarkan pembiayaan sepenuhnya untuk penjawat awam dan swasta bagi pembelian Proton Perdana 2016 setelah sedan premium segmen-D berkenaan dilancarkan bulan lalu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required