Porsche tawarkan pilihan tambahan kuasa untuk 911 S

Porsche tawarkan pilihan tambahan kuasa untuk 911 S

Sehingga kini, model 911 standard yang paling berkuasa, selain varian GT adalah 911 GTS, dengan kuasa sebanyak 450 hp dan 550 Nm tork datang daripada enjin enam silinder turbo 3.0 liter. Kini, varian S (Carrera S, Carrera 4S) juga boleh menghasilkan jumlah kuasa sama, naik berbanding sebelum ini cuma 420 hp dan 500 Nm.

Peningkatan kuasa ini datang daripada sepasang pengecas turbo yang lebih besar, ekzos sport, sistem penyejukan brek yang diubah suai, dan pakej Sport Chrono pula datang dengan tapak enjin dinamik. Walaupun begitu, model GTS masih lagi mempunyai kelebihan seperti model standardnya mempunyai limited-slip differential dan torque vectoring, bersama brek lebih besar dan pelapik brek 911 Turbo.

Porsche tawarkan pilihan tambahan kuasa untuk 911 S

Selain itu, semua model Porsche juga menerima warna baru untuk luar dan dalam, termasuk Crayon, yang kini boleh didapati pada semua model 911, 718 Boxster dan Cayman. Eksklusif untuk barisan 911 adalah Saffron Yellow Metallic, iaitu cat empat lapisan dengan proses menggosok khas untuk mendapatkan hasil akhir yang istimewa.

Barisan model Panamera pula kini menerima pilihan warna Burgundy Red Metallic dan Ristretto Brown Metallic untuk bahagian luar, sementara kulit dalamannya boleh dipilih dengan warna kombinasi Black/Luxor Beige. Untuk SUV Macan, warna Black/Luxor Beige juga ditawarkan untuk bahagian dalamnya. Bagi Cayenne pula ia menerima warna istimewa Purpurite Metallic, serta Palladium Metallic.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required