MSF x McClubs bakal bawakan barisan kenderaan unik

MSF x McClubs bakal bawakan barisan kenderaan unik

Kemuncak acara Malaysia Speed Festival (MSF) yang akan berlangsung pada 2-3 Disember nanti akan turut memperkenalkan pameran kereta MSF x McClubs Showdown yang akan menyaksikan pelbagai jentera empat roda dipamerkan.

Pameran kereta berkenaan, yang akan berlangsung pada hari pertama (2 Disember) akan turut menampilkan kereta dari beberapa kategori; MDM (Malaysian Domestik Market), JDM (Japanese Domestic Market), Retro, Euro dan Open – semuanya untuk dinikmati oleh pengunjung yang hadir.

MSF x McClubs bakal bawakan barisan kenderaan unik

Penyertaan akan dikenakan bayaran sebanyak RM40 bagi setiap kereta, dan termasuk satu tiket BBQ, sehelai kemeja-T dan dua pas paddock dengan akses kepada aktiviti-aktiviti yang berlangsung pada hari Sabtu, termasuk MSF Superbike, MSF Drift Gonzo, MSF Track Day untuk kereta dan MSF MegaLAP.

Untuk mendaftar, layari laman Facebook McClubz dan ikut arahan yang diberikan. Bagi pemerhati, anda boleh mendapatkan maklumat lanjut di laman web rasmi MSF. Selain aktiviti-aktiviti yang dinyatakan, MSF Finale akan turut menampilkan perlumbaan penuh adrenalin serta MSF Racing Series yang merangkumi hingga 11 kategori yang dipertandingkan, dengan hampir 170 kereta serta perlumbaan sokongan Caterham Motorsport pada hari Ahad.

MSF x McClubs bakal bawakan barisan kenderaan unik

Untuk kanak-kanak pula, akan ada sebuah kolam getah gergasi pada hari Ahad. Masuk percuma bagi akses ke grandstand, dan harga serendah RM20 bagi akses ke paddock untuk aksi yang lebih dekat.

*Penyertaan adalah terhad dan penganjur berhak untuk menafikan penyertaan
** Setiap kemasukan rasmi akan menerima satu pas BBQ. Pas BBQ tambahan boleh didapati pada harga RM15 seorang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required