Mitsubishi Malaysia anjur promosi Game Changing Deal – bonus tunai sehingga RM17k untuk ASX

Mitsubishi Malaysia anjur promosi Game Changing Deal – bonus tunai sehingga RM17k untuk ASX

Tahun Baharu 2018 masih segar lagi, lantas membuatkan Mitsubishi Motors Malaysia (MMM), berbesar hati untuk memberikan tawaran terhebat iaitu bonus tunai, buat para pelanggannya yang berminat membeli mana-mana model Mitsubishi di pasaran tempatan.

Menerusi kempen promosi Game Changing Deal, MMM menawarkan bonus tunai sehingga RM17,000 untuk model ASX 4WD yang berharga RM134,300 (atas jalan, tanpa insurans). Manakala bagi varian 2WD pula, bonus tunai yang diberikan mencecah RM15,000. Untuk SUV tujuh-tempat duduk Outlander pula, bonus tunai yang ditawarkan masing-masing bernilai RM4,000 untuk kedua-dua varian 2.0L dan 2.4L.

Barisan pikap Triton juga tidak ketinggalan dalam kempen ini, di mana bonus tunai sebanyak RM8,000 diberikan untuk varian Triton VGT Adventure X, Triton VGT AT Premium, Triton VGT AT GL, Triton MT dan Triton Quest. Harga bagi varian Triton tersebut adalah antara RM77,390 hingga RM126,990.

Manakala varian Triton VGT MT yang berharga RM107,600 (atas jalan, tanpa insurans) pula ditawarkan dengan bonus tunai bernilai RM4,000. Untuk varian Triton Athlete yang baru dilancarkan pada pertengahan Januari lalu, ia ditawarkan dengan bonus tunai sebanyak RM2,000.

Menurut MMM, semua varian Triton (kecuali Triton Quest) hadir dengan waranti selama lima-tahun atau 200,000 km. Untuk Triton Quest, ia diberikan waranti juga selama lima-tahun atau 100,000 km. Bagi model Outlander dan ASX pula, kesemua varian diberikan waranti selama lima-tahun tanpa perbatuan terhad.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required