GST-Sifar: Harga BMW jimat dari RM10k hingga RM70k

GST-Sifar: Harga BMW jimat dari RM10k hingga RM70k

Selepas Toyota dan Volkswagen, kami menerima pula jadual harga bagi kereta-kereta yang dijual oleh BMW Malaysia berhubung kadar Cukai Jualan dan Perkhidmatan (GST) yang dikenakan pada kadar 0% bermula 1 Jun ini.

Harga-harga baharu yang dikeluarkan ini adalah harga atas jalan tanpa insuran dan ia berkuatkuasa bermula 1 jun sehingga cukai jualan dan perkhidmatan (SST) dikenakan oleh kerajaan bagi menggantikan GST yang telah pun disahkan sebelum ini (tarikh sebenar masih lagi belum diumumkan).

Tanpa GST, anda bakal menerima penjimatan bermula RM9,991 jika membeli sebuah BMW 118i Sport, sehingga RM69,881 untuk BMW X6 M dan RM69,887 untuk kereta sport plug-in Hybird BMW i8. Harga-harga lama dan baharu adalah seperti berikut.

GST-Sifar: Harga BMW jimat dari RM10k hingga RM70k

Klik untuk besarkan

“Sementara kami menunggu pengumuman dan pengesahan seterusnya dari kementerian kewangan Malaysia, kami berharap dapat terus berkhidmat kepada pelanggan kami dengan lancar. Percayalah, BMW Group Malaysia akan terus menawarkan pengalaman lengkap Pemilikan Premium,” kata pengarah urusan dan CEO BMW Group Malaysia Harald Hoetzl.

Kesemua pembelian model BMW turut disertakan dengan waranti tanpa had dan program servis berkala percuma selama lima tahun, program waranti selama 24-bulan untuk tayar run-flat, bantuan tepi jalan dan hotline kemalangan, aplikasi mudah alih BMW Group Loyalty+, BMW White Card dan program keahlian BMW Excellence Club serta BMW Service Online.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required