Honda Malaysia rai pemenang ‘Road to 900k Milestone’ – 9 pelanggan bertuah menangi model Honda terkini

Honda Malaysia rai pemenang ‘Road to 900k Milestone’ – 9 pelanggan bertuah menangi model Honda terkini

Selepas mengumumkan dua pemenang untuk kempen ‘Road to 900k Milestone’ baru-baru ini, tinggal lagi tujuh pemenang yang dicari untuk memenangi tujuh unit model baharu Honda. Pencarian pemenang tersebut dilakukan hari ini dalam karnival ‘Road to 900k Milestone’ yang sedang berlangsung di perkarangan Stadium Nasional Bukit Jalil.

Honda Malaysia (HM) memilih pemenang menerusi kaedah cabutan bertuah dan calon-calon yang berpeluang memenangi hadiah utama ini dijemput hadir untuk memeriahkan acara. Untuk baki tujuh pemenang dicari itu, tiga daripadanya adalah menerusi peraduan yang dianjurkan dengan kerjasama Astro Radio, Tealive dan Unifi.

Beberapa gimik turut diadakan bagi menentukan pemenang, selain cabutan bertuah yang disempurnakan oleh Pengarah Urusan dan CEO HM, Toichi Ishiyama bersama Sarly Adle Sarkum, selaku Presiden dan COO HM.

Tujuh pemenang yang bertuah yang diumumkan dalam acara hari ini ialah Nik Siti Nurhidayah Juhan yang membawa pulang seunit HR-V Hybrid, Yasmoon Osman (City), Fong Yee Wern (City Hybrid), Ee Shi Lin (Jazz), Chester Lim (BR-V), Lim Hock Kuang (CR-V) dan Muhamad Abdul Hadi Junus (Accord). Manaka dua lagi pemenang yang telah diumumkan sebelum ini ialah Mohamad Adib Fida’iy Mohamad Hanapi yang memenangi Civic dan HR-V pula dimemangi oleh Lim Hong Ngee.

Menurut Toichi Ishiyama, “Kempen ini dianjurkan bagi meraikan kejayaan signifikan pencapaian jualan kami sebanyak 900,000 unit sejak syarikat ini ditubuhkan di Malaysia pada 2002. Ini juga adalah salah satu cara kami untuk menghargai sokongan yang diberikan oleh para pelanggan, termasuk yang yakin dengan Honda sebagai jenama kenderaan yang boleh dipercayai di Malaysia.

“Kami telah menerima lebih 122,000 penyertaan untuk kempen ini dalam tempoh dua bulan, dan menerusinya juga kami banyak mendapat maklumbalas daripada para pelanggan kami.”

Karnival ‘Road to 900k Milestone’ yang berlangsung selama dua hari dan berakhir esok ini turut menyediakan pelbagai aktiviti menarik untuk pengunjung dewasa dan kanak-kanak. Antaranya Giant Water Slide sepanjang 380 kaki, pelbagai props menarik untuk pengunjung mengambil gambar, permainan Virtual Reality (VR), Sport Hybrid i-DCD X-ray Scanner dan juga Sport Hybrid i-DCD serta VTEC Turbocharged Game Tower.

Esok hari terakhir penganjuran, jadi jangan lepaskan peluang berkunjung ke Stadium Nasional Bukit Jalil dari jam 10 pagi hingga 10 malam. Nak tengok Honda Civic facelift 2019 pun ada dipamerkan di sana.

Sejak ditubuhkan 17 tahun lalu, Honda Malaysia telah mencatatkan pelbagai pencapaian yang memberangsangkan. Antaranya berjaya mengeluarkan model pemasangan tempatan (CKD) yang pertama, iaitu CR-V, pada 2003, dan selepas itu, disusuli semua modelnya lain.

Selain itu, Honda Malaysia juga telah memperkenalkan Next Generation Advanced Technology untuk barisan modelnya, bermula dengan pengecas turbo, Sport Hybrid i-DCD dan Honda SENSING. Dan lebih menarik, Malaysia menjadi satu-satunya negara selain Jepun yang memperkenalkan Sport Hybrid i-DCD selepas teknologi hibrid tiba di negara ini pada 2004.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required