BMW Malaysia lancar platform jualan dan pembiayaan atas talian – kadar faedah 0%, peluang menang i8

BMW Malaysia lancar platform jualan dan pembiayaan atas talian – kadar faedah 0%, peluang menang i8

BMW Group Malaysia telah melancarkan dua platform jualan atas talian untuk orang ramai iaitu BMW Shop Online dan BMW Engage. Dalam BMW Shop Online, pusat pameran virtualnya sekarang cuma menampilkan empat kenderaan iaitu BMW 530e Sport, 530e M Sport, X6 xDrive40i M Sport dan 840i M Sport Gran Coupe, tetapi ia akan ditambah lagi pada masa hadapan.

Bagi yang betul-betul berminat untuk membeli kenderaan tersebut dan sudah membuat keputusan, mereka boleh pergi pula ke BMW Engage untuk penyelesaian pembiayaan oleh BMW Credit Malaysia. Melalui laman ini, anda boleh mengisi borang permohonan dan mendapatkan kelulusan untuk pembiayaan kenderaan.

Bersempena dengan pelancaran platform atas talian ini, BMW Malaysia juga mengadakan kempen ‘Unplug & Play’, di mana terdapat pelbagai tawaran eksklusif termasuk rebat tunai RM10,000 untuk 530e Sport dan RM20,000 untuk 530e M Sport. Kadar faedah untuk kedua-dua model ini adalah 0%. Tambah menarik, sesiapa yang menempah mana-mana satu antara empat model yang ditawarkan atas talian sepanjang tempoh promosi ini, anda juga berpeluang untuk membawa pulang sebuah BMW i8 Coupe baru.

BMW Malaysia lancar platform jualan dan pembiayaan atas talian – kadar faedah 0%, peluang menang i8

Bukan setakat itu, pembeli 530e Sport juga akan menerima BMW i Wallbox manakala pembeli 530e M Sport mendapat BMW i AC Fast Charging Cable secara percuma. Kad ChargeNow untuk mengecas kenderaan di pengecas ChargeEV diberikan kepada pembeli kedua-dua model tersebut.

Tawaran eksklusif atas talian ini hanya akan berlangsung dari sekarang hingga 30 Jun 2020. Pelanggan yang mahu membuat tempahan cuma perlu membuat bayaran RM1,000 melalui BMW Shop Online. Anda boleh klik di sini untuk melayari pusat pameran virtual tersebut atau BMW Engage di sini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required