Toyota Hilux, Fortuner 2020 dengan aksesori asli

Toyota Hilux, Fortuner 2020 dengan aksesori asli

Toyota Hilux dan Fortuner di pasaran Thailand telah dipertingkat untuk tahun 2020 dan selepas beberapa hari model ini didedahkan, sekarang Toyota menunjukkan pula senarai aksesori asli yang bakal dijual untuk pemilik menghias kenderaan mereka.

Hilux, yang dipanggil sebagai Hilux Revo di negara itu ditawarkan dalam empat varian iaitu B-Cab, Z Edition, Prerunner dan Rocco. Aksesori untuk setiap varian adalah berbeza dan bagi B-Cab yang merupakan varian permulaan, ia ditawarkan dengan pakej Z-Edition yang terdiri daripada gril lebih krom gelap, kemasan lampu kabus LED krom, serta pemegang pintu, bahagian dalam lampu serta penghadang tingkap krom.

Semua aksesori yang dinyatakan tadi juga ditawarkan pada varian Revo Z Edition, tetapi ia ditambah dengan kemasan bawah pintu, pelekat pada penutup tangki minyak, bampar belakang besi, kemasan lampu belakang krom, penghadang lumpur dan cermin sisi pandangan luas untuk membantu melihat titik buta.

Varian Hilux Revo yang lebih tinggi mendapat senarai aksesori yang hampir sama seperti dua varian tadi, cuma kemasannya berbeza, menggunakan warna perak seperti pada bahagian bawah pintu, lengkung roda, skid plate serta pelindung tepi pintu. Ia juga datang dengan pengesan undur binaan dalam pada bampar besi (model PreRunner dan 4×4 sahaja), pilihan rim 17 inci, penutup tayar simpanan, kemasan krom lampu belakang serta sports bar besi.

Untuk bahagian kabin, varian PreRunner, 4×4 dan Rocco boleh dinaik taraf dengan kemasan kayu, soket pengecas USB, tapak pengecas tanpa wayar, lampu LED biru di bahagian kaki, cermin pandang belakang yang menggunakan kamera serta perakam video hadapan dan belakang.

Toyota Hilux, Fortuner 2020 dengan aksesori asli

Pergi pula kepada Fortuner, ia mendapat skid plate warna perak, kemasan lampu kabus hitam atau perak, tulisan Fortuner warna hitam atas bonet, pelekat anti calar pada pemegang pintu dan tailgate, kemasan bawah pintu dengan pelekat TRD, cermin sisi pandangan luas serta kemasan krom pada muncung ekzos dan lampu belakang.

Pelanggan juga boleh menambah ciri buka tailgate tanpa sentuhan, menggunakan pengesan pergerakan di bahagian bawah kenderaan manakala untuk bahagian dalam, aksesori yang disediakan adalah sama seperti Hilux Revo.

GALERI: Aksesori asli Toyota Hilux Revo 2020

GALERI: Toyota Hilux Revo Rocco 2020 pasaran Thailand

GALERI: Aksesori asli Toyota Fortuner 2020

GALERI: Toyota Fortuner facelift 2020 pasaran Thailand

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required