Toyota Tundra 2022 – bahagian dalam pula ditunjuk

Toyota Tundra 2022 – bahagian dalam pula ditunjuk

Hanya beberapa hari selepas Toyota menyiarkan gambar pertama Toyota Tundra generasi ketiga (itupun kerana terpaksa, sebab ada orang telah membocorkannya di internet), kini mereka menunjukkan pula sedikit bahagian dalam trak pikap tersebut.

Kita hanya boleh melihat separuh bahagian atas papan pemuka sahaja kerana gambar tersebut telah dipotong, dan ia menampakkan sedikit skrin infotainmen yang jauh lebih lebar berbanding pada model sekarang.

Ini mungkin adalah sistem yang standard untuk model varian tinggi, seperti TRD Pro yang telah didedahkan dalam gambar sebelum ini, dan gambar bahagian dalam ini juga mungkin adalah gambar varian itu kerana sterengnya mempunyai jalur merah di atas.

Toyota Tundra 2022 – bahagian dalam pula ditunjuk

Skrin itu jelas menunjukkan ia mempunyai sokongan Apple CarPlay sementara perincian lain termasuk pemegang tangan yang tegap, pembesar suara JBL pada A-pillar, penghadang cahaya matahari serta cermin pandang belakang. Selain daripada itu, Toyota tidak mahu mendedahkan apa-apa.

Bahagian luar bukan lagi misteri, di mana ia sudah diketahui mempunyai rekaan serba baru dengan gril berbentuk heksagon yang besar, lampu dengan nyalaan DRL berbentuk seperti T, serta kemasan tambahan untuk varian TRD Pro seperti pada atas bonet, lengkung roda dan bawah gril hadapan.

Ada laporan yang mengatakan, Tundra akan mendapat enjin yang sama seperti Land Cruiser baru, termasuk V6 3.5 liter twin turbo 415 PS dan 650 Nm, serta 3.3 liter diesel turbo 309 PS dan 700 Nm tork. Transmisi automatik 10 kelajuan dan sistem pacuan empat roda datang secara standard.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required