TVS Apache 310RR dilancar di India – dibuat mengikut tempahan, dua pakej prestasi Dynamic dan Race

TVS Apache 310RR dilancar di India – dibuat mengikut tempahan, dua pakej prestasi Dynamic dan Race

TVS, di negara asal mereka, iaitu India telah memperkenalkan model baru Apache 310RR “Built To Order” yang ditawarkan dalam dua pakej prestasi iaitu Dynamic dan Race. Model ini menggunakan enjin satu silinder 312 cc sama seperti BMW G310R dan G310GS, menghasilkan kuasa 34 hp dan 27.3 Nm tork.

Keistimewaan model ini adalah orang ramai boleh membuat tempahan dan memilih pakej yang dimahukan secara dalam talian. Selepas semuanya lengkap, barulah mereka boleh membuat bayaran dan tempahan akan disiapkan oleh wakil pengedar.

Melalui pakej Dynamic, motosikal tersebut akan dipasang dengan fork USD KYB dengan 20 pelarasan serapan dan 15 mm pelarasan pra beban, monoshock KYB dengan pelarasan pra beban serta rantai yang disalut dengan tembaga.

Sekiranya memilih pakej Race pula, pelanggan akan diberikan pemegang jenis clip on yang menjadikan kedudukan tunggangan lebih agresif serta peletak kaki lebih tinggi supaya tidak mudah terseret apabila mengambil selekoh.

Dua pakej ini juga boleh digabungkan semasa pembeli membuat tempahan di dalam laman web, dan perkara lain yang boleh dipilih adalah grafik badan serta pelekat nombor seperti jentera lumba pada bahagian hadapan fairing motosikal.

Kelengkapan standard lain pada 310RR adalah panel instrumen digital TFT yang boleh disambung kepada telefon pintar, lampu hadapan dan belakang LED projector, ABS two-channel, empat mod tunggangan, berat 174 kg dan tangki bahan api 11 liter.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required