GilletteLabs Bugatti Special Edition Heated Razor – pisau cukur edisi khas dengan material premium

GilletteLabs Bugatti Special Edition Heated Razor – pisau cukur edisi khas dengan material premium

Nama ‘Bugatti’ yang begitu berpengaruh bukan hanya laku untuk menjual hypercar. Syarikat berkenaan turut berkolobrasi dengan jenama bukan automotif bagi menghasilkan barangan edisi khas, contohnya jam tangan Jacob & Co. Bugatti Chiron Tourbillon yang dijual pada harga US$280,000.

Terbaharu, Bugatti mengumumkan satu produk baharu yang dihasilkan bersama pembuat pisau cukur lelaki terkenal iaitu Gillete, dikenali sebagai GilletteLabs Bugatti Special Edition Heated Razor. Menurut kedua-dua syarikat tersebut, produk yang dihasilkan bersama ini membawa pisau cukur “ke dalam dimensi lain”.

Pisau cukur berkenaan diasaskan dari kit Gillete Heated Razor, iaitu pisau cukur dengan sistem bar pemanas pada sisi, menampilkan empat penderia pintar yang akan memberikan rasa panas yang selesa pada kulit ketika bercukur dengan satu sentuhan suis.

Bagi versi edisi istimewa ini, ia diberikan pelbagai perincian unik antaranya diberikan kemasan Agile Bleu seperti warna biru pada Bugatti Chiron Pur Sport, emblem “Macaron” Bugatti yang diperbuat zink alumium gred premium, serta menerima material-material lain seperti aluminium tersadur anod serta titanium dalam rekaannya.

“Bugatti merangkumi semangat bagi mewujudkan kesempurnaan, sebagai tambahan kepada prestasi, rekaan yang revolusi, dan kualiti tanpa tandingan. GilletteLabs berkongsi nilai-nilai yang sama ini,” kata pengarah urusan Bugatti International, Wiebke Stahl.

“Oleh itu kami gembira dapat bekerjasama dengan syarikat peneraju dunia dalam lapangan dandanan. Di Bugatti, kami bangga dengan diri kami sendiri dalam menyediakan pengalaman paling mewah dalam semua yang kami lakukan, berpegang kepada mantera: ‘Jika ia sama dengan yang lain, ia bukan lagi Bugatti,'” tambahnya lagi.

GilletteLabs Bugatti Special Edition Heated Razor ini masih menampilkan ciri lain yang sama seperti kit Gillete Heated Razor standard. Antaranya ia menampilkan teknologi Flexdisc dengan lima bilah pisau, kalis air, dikuasakan bateri lithium ion dan menerima sistem caj tanpa wayar magnetik.

Pisau cukur GilletteLabs Bugatti Special Edition Heated Razor tersebut akan mula dijual di beberapa pasaran terpilih bermula bulan ini, tetapi harganya belum lagi diumumkan. Untuk perbandingan, kit asas Gillete Heated Razor biasa boleh dibeli pada harga sekitar USD 200 (RM834), jadi boleh dijangka versi istimewa Bugatti berkenaan mungkin jauh lebih mahal.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required