Honda Malaysia anjur promosi ‘Share Rezeki Deals’ sepanjang April 2022 – tawar ganjaran sehingga RM4k

Sudah masuk hari kelima umat Islam di negara ini berpuasa di bulan Ramadan, dan tak lama lagi bolehlah kita meraikan Hari Raya Aidilfitri secara lebih bebas (tapi sila patuhi SOP sedia ada). Yelah, dua tahun kita tak dapat menyambut Syawal secara normal gara-gara pandemik Covid-19. Kali ini, dalam kegirangan yang bakal tercipta, adakah di antara anda yang mahu berkereta baharu di hari raya? Jika ya, inilah masanya untuk merealitikan impian anda.

Terkini, Honda Malaysia sedang menganjurkan promosi ‘Share Rezeki Deals’ sepanjang April 2022, dan ini menggabungkan “Bonus Festival” dengan “Rebat Istimewa” atau baucar servis dengan penjimatan sehingga RM4,000.

Sudah tiada diskaun mega bagi stok 2021 untuk promosi pada bulan ini, bermakna semua kereta buatan tahun lalu telah pun dimiliki. Jadi, jika anda mengambil peluang dengan promosi yang menawarkan penjimatan seperti yang sedang berlangsung ini, pastinya anda akan mendapat kereta ‘baru-keluar-kilang’ buatan tahun 2022.

Bagi model BR-V, HR-V dan CR-V, ia didatangkan dengan ganjaran bernilai RM1,000, sementara model sedan City pula diberikan rebat sebanyak RM2,000. Manakala sedan segmen-D Accord pula ditawarkan dengan penjimatan sehingga RM4,000.

Namun model Civic baharu tidak pulak tersenarai dalam promosi bulan ini. Memandangkan generasi ke-11 FE ini sedang mendapat permintaan yang tinggi dan tiada insentif tambahan diperlukan. Dilancarkan pada Januari lalu, Civic baharu ini didatangkan dengan enjin turbo dan Honda Sensing secara standard untuk semua varian. Sedan segmen-C ini ditawarkan pada harga bermula RM125,635 untuk varian E hingga RM144,350 bagi RS baharu. Juga tidak disenaraikan dalam promosi ini ialah City Hatchback yang dilancarkan pada Disember 2021.

Jadi, jika anda mahu memiliki Honda baharu, jangan lepaskan peluang untuk memperoleh ganjaran seperti yang ditawarkan ini, dan pengecualian cukai jualan dan perkhidmatan (SST) juga masih berlangsung sehingga 30 Jun 2022. Kesemua barisan model yang dijual oleh Honda Malaysia adalah pemasangan tempatan (CKD) dan layak menerima 100% pengecualian SST.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required