ACE 2022: Toyota pamer Vios, Yaris, Corolla Cross Hybrid dan Veloz – banyak ganjaran hebat ditawarkan

ACE 2022: Toyota pamer Vios, Yaris, Corolla Cross Hybrid dan Veloz – banyak ganjaran hebat ditawarkan

Toyota turut mengambil bahagian di dalam acara paultan.org Auto Car Expo (ACE) 2022 yang sedang berlangsung di Setia City Convention Centre (SCCC) sehingga esok (6 Nov 2022). Mempamerkan lima model terkininya iaitu Vios, Yaris, Corolla Cross Hybrid, Vios GR Sport dan model yang terbaharu dilancarkan, Veloz. Anda bukan setakat dapat melihat dan membelek setiap model yang dipamerkan, malah turut berpeluang memandu ujinya dan seterusnya membuat tempahan sekiranya berminat.

Bagi pengunjung yang mendaftar minat mereka di ruang pameran Toyota ini, anda berpeluang menerima hadiah cenderahati edisi terhad (selagi stok masih ada). Toyota akan menjalankan jualan akhir tahun dengan menawarkan rebat tunai, aksesori percuma bagi model terpilih dengan nilai sehingga RM4,000, dan pembiayaan 100% dengan ansuran bulanan serendah RM498. Bukan itu sahaja, Toyota juga menjanjikan pengalaman pemilikan kenderaan yang menyenangkan melalui servis lepas jualan Extra Mile.

Selain itu, bagi 200 pelanggan terawal yang membuat tempahan kenderaan baharu menerusi acara ini juga akan menerima gabungan baucar bernilai RM2,500 yang terdiri daripada baucar RM500 bagi filem penapis haba V-Kool, RM500 bagi baucar Dodomat, baucar RM500 untuk penapis udara Blueair, baucar RM500 Recaro untuk kerusi keselamatan kanak-kanak dan baucar RM500 DK Schweizer bagi balutan kulit kustom untuk ruang dalaman kenderaan.

Sekiranya anda tidak berada berdekatan dengan Setia Alam, atau hujung minggu ini anda sibuk dengan aktiviti lain, jangan risau kerana anda juga boleh membeli kereta idaman di ACE 2022 melalui platform dalam talian acemalaysia.my yang disediakan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required