Honda Civic 2016 bakal tiba ke bilik pameran 11 Jun ini

Civic-Malaysia-Invite_BM

Honda Civic generasi ke-10 akan tiba ke bilik-bilik pameran pengedar sah Honda 11 Jun ini, bermula 11 pagi hingga 4 petang, menurut jemputan yang ditunjukkan oleh pembaca kami Muhammad Hamidie dan Calvin Tey, diberikan oleh Penasihat Jualan Honda mereka.

Jemputan yang dengan tajuk “The dream ride has arrived” tersebut turut menyebut “exciting features you have only dreamed of, brought to life.”

Civic serba baharu ini mula ditayangkan secara rasmi buat pertama kali untuk khalayak ramai pada acara My Auto Fest 2016 yang diadakan baru-baru ini, dan team paultan.org juga turut terserempak dengan kereta tersebut ketika sesi penggambaran iklannya yang dibuat di Putrajaya.

Civic-Malaysia-Invite-2_BM

Kami juga telah berkesempatan menguji model terbaharu ini di Thailand dan kami turut mempunyai galeri khas untuk anda memaparkan generasi terdahulu Civic FB bersama generasi terbaharu Civic FC ini. Beberapa pengedar yang tidak sabar untuk menjual Civic ini juga turut mendedahkan beberapa perincian model pemasangan tempatan (CKD) ini, yang dilihat sedikit berbeza dengan Civic pasaran Thailand.

Untuk pasaran Malaysia, pelanggan bakal ditawarkan dengan satu varian dengan enjin 1.8 liter NA dan dua varian dengan enjin 1.5L VTEC Turbo. Enam beg udara, kamera undur, brek parkir elektronik dengan fungsi auto brake hold, liang penghawa dingin bahagian belakang (tidak terdapat pada model pasaran Thailand), kerusi pemandu larasan berkuasa lapan-hala, penghidup enjin kawalan jauh, kunci pintu walk away, dan sistem infotaimen dengan skrin sesentuh tujuh-inci adalah standard untuk semua varian.

Model yang dilengkapi enjin VTEC Turbo pula dilengkapi dengan tempat duduk balutan kulit, cermin pandang belakang anti-silau, roda aloi kemasan dua-ton berdiameter 17-inci, penukar gear, dan kemasan dengan gred yang lebih tinggi. Untuk varian tertinggi Turbo Premium pula, ia akan dilengkapi dengan penghawa dingin automatik dua-zon, lampu hadapan LED penuh dan lampu kabus LED. Model pasaran Malaysia turut dijangka bakal ditawarkan dengan pakej aksesori pilihan Modulo.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required