Honda Malaysia memperkenalkan White Orchid Pearl untuk 4 model CKD – warna baharu ganti Taffeta White

Honda Malaysia telah memperkenalkan pilihan warna baharu – White Orchid Pearl– untuk BR-V, HR-V dan juga varian petrol bagi Jazz dan City. Warna baharu ini adalah bagi menggantikan Taffeta White untuk model yang disenaraikan itu, dan ia telah pun ditawarkan untuk Civic, Accord, CR-V, Jazz Hybrid dan City Hybrid.

Menurut syarikat ini, keputusan untuk memperkenalkan White Orchid Pearl bagi lebih banyak model Honda adalah berdasarkan permintaan para pelanggan. Sekitar 38% bagi Civic dan 33% untuk Accord adalah daripada warna premium tersebut, termasuk 26% di kalangan pembeli CR-V.

Dengan langkah ini, boleh dikatakan hampir kesemua barisan model yang ditawarkan oleh Honda Malaysia kini boleh ditempah dengan warna White Orchid Pearl. Walau bagaimana pun, untuk memilih warna premium ini, ia akan dikenakan surcaj iaitu RM120 untuk Jazz dan City bukan-hibrid; RM300 bagi BR-V dan HR-V.

Honda Malaysia juga menambah tempoh menunggu untuk semua empat model ini adalah dalam satu hingga ke dua bulan, dan warna baharu ini boleh didapati bagi BR-V dan HR-V mulai minggu ketiga Februari 2018.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required