Toyota Harrier 2020 dengan kit Wald International

Toyota Harrier 2020 dengan kit Wald International

Selepas Modellista dan Gazoo Racing, satu lagi syarikat pengubah suai kenderaan terkenal iaitu Wald International juga memperkenalkan kit badan khas untuk Toyota Harrier 2020. Ubah suai yang diketengahkan oleh Wald nampak lebih kemas, bersih dan tidak keterlaluan.

Gril model standard yang sebahagian besarnya tertutup diganti dengan unit krom bersama jalur melintang oleh Wald sementara bahagian bampar serta lampu kabusnya masih kelihatan sama, cuma ia ditambah dengan lip di bahagian bawah dan menjadikan bampar tersebut nampak lebih labuh.

Sambungan di bawah ini diteruskan pada bahagian tepi melalui side skirt dan di belakang ia bersambung terus dengan bampar yang kelihatan lebih sibuk dengan empat muncung ekzos berlapis, pemantul cahaya serta kemasan seperti diffuser di tengah.

Toyota Harrier 2020 dengan kit Wald International

Harrier 2020 pertama kali didedahkan pada bulan April lalu dan ia diberitahu akan ditawarkan dengan dua pilihan enjin Dynamic Force baru Toyota iaitu unit empat silinder 2.0L dengan kuasa 171 PS an 207 Nm, serta unit empat silinder 2.5L yang digabungkan dengan motor elektrik 120 PS dan 202 Nm.

Kedua-dua pilihan enjin ini digandingkan dengan kotak gear CVT, dengan versi Hybrid juga turut didatangkan dengan sistem pacuan semua roda E-Four yang ditambah motor elektrik pada gandar belakang yang menghasilkan 54 PS dan 121 Nm. Versi Hybrid FWD pula akan mempunyai output sistem 218 PS, sementara versi E-Four dengan output 222 PS.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required