Bampar hadapan Perodua GR Myvi dari JW Bodykit sudah siap, boleh ditempah dan sedia untuk dihantar

Bampar hadapan Perodua GR Myvi dari JW Bodykit sudah siap, boleh ditempah dan sedia untuk dihantar

Anda nak GR Myvi? Sekarang anda boleh realisasikan impian tersebut, tapi ia bukan dihasilkan oleh Toyota Gazoo Racing, sebaliknya kit yang anda lihat ini adalah buatan syarikat kit badan tempatan, JW Bodykit.

Walau bagaimanapun, JW Bodykit hanya menghasilkan bampar hadapan (melekat sekali bersama gril atas) yang diperbuat dari material gentian kaca. Manakala untuk skirt sisi, bampar belakang dan juga spoiler bumbung mungkin anda boleh ‘kacuk’ dengan pelbagai produk aftermarket lain untuk Perodua Myvi generasi ketiga ini.

JW Bodykit menghasilkan bampar GR Myvi tersebut setelah imej lakaran digital yang dibuat oleh pakar manipulasi automotif tempatan, Theophilus Chin viral di pelbagai laman media sosial. Theo menghasilkan rekaan tersebut berdasarkan Toyota GR Yaris yang baru sahaja rasmi masuk pasaran Malaysia pada penghujung tahun lalu.

Imej digital GR Myvi dihasilkan Theophilus Chin

Tidak mustahil sekiranya tiba-tiba Toyota Gazoo Racing mahu menghasilkan model talaan istimewa pada Myvi kerana di Jepun, sayap perlumbaan rasmi Toyota berkenaan turut menghasilkan model talaan istimewa berdasarkan Daihatsu Copen, digelar sebagai Copen GR Sport.

Tapi ia masih lagi tidak masuk akal untuk menunggu model sebenar GR Myvi itu dihasilkan secara rasmi kerana hubungan antara Gazoo Racing dan Perodua dilihat masih lagi terlalu jauh. Jadi kalau nak merasa juga GR Myvi, anda boleh buat sendiri menggunakan bampar hadapan dari JW Bodykit ini.

Syarikat berkenaan tidak mengumumkan sebarang harga, jadi kalau anda berminat ada baiknya anda hubungi sendiri JW Bodykit menerusi laman Facebook rasmi mereka.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required