Honda Malaysia anjur promosi Raikan Keharmonian sepanjang Ogos 2022 – penjimatan hingga RM4k

Di negara kita, Ogos sering kali dikaitkan dengan bulan patriotik memandangkan setiap kali 31 Ogos kita akan menyambut Hari Kemerdekaan. Honda Malaysia turut mengambil kesempatan meraikan bulan ini dengan menganjurkan kempen promosi ‘Raikan Keharmonian. Digabungkan dengan “Togetherness Bonus” dengan rebat tunai bagi penjimatan sehingga RM4,000.

Model BR-V dan CR-V diberikan rebat sehingga RM1,000, sementara model sedan City pula ditawarkan penjimatan sebanyak RM2,000. Model yang paling mahal, Accord pula ditawarkan dengan penjimatan sehingga RM4,000.

Walau bagaimana pun, kempen promosi ini tidak disertai HR-V baharu. Memandangkan tempoh menunggunya lama dan tiada sebab untuk Honda Malaysia menawarkan insentif untuk SUV generasi ketiga ini. Begitu juga dengan Civic FE yang diperkenalkan pada Januari lalu, juga tidak termasuk dalam promosi yang sedang berlangsung ini. Sama juga dengan City Hatchback, yang diperkenalkan pada Disember 2021.

Jadi, jika anda merancang untuk membeli kereta baharu, inilah masa yang tepat untuk membuat keputusan memilih model ‘bangsa H’ yang menjadi idaman hati. Promosi ini sedang berlangsung sehingga 31 Ogos 2022.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required