Siri plat nombor Q – bidaan dibuka sehingga 21 Mac

Siri plat nombor Q – bidaan dibuka sehingga 21 Mac

Satu lagi siri plat nombor khas muncul, dan kali ini mungkin memberikan keterujaan buat pemilik model Audi. Siri Q telah diperkenalkan oleh Persatuan Bola Sepak Sarawak (FAS) dan semua nombor bermula Q 1 hingga Q 9999 sudah boleh dibida mulai semalam sehingga 21 Mac ini.

Bidaan minimum bermula pada RM2,000 untuk nombor biasa, dan boleh meningkat sehingga RM5,000 untuk nombor empat digit popular seperti Q 1001,RM20,000 untuk nombor digit berkemar dan lain-lain nombor popular seperti Q 100 dan Q 1000 serta RM50,000 bagi nombor ’emas’ seperti Q77. Nombor digit tunggal yang paling mahal (Q 1 hingga Q 9) boleh dibida dari harga RM100,000.

Keputusan bidaan akan diumumkan pada April ini, di mana nombor-nombor yang tidak dibida boleh dibeli menerusi pembelian langsung. Siri Q menyertai GG, SAM, K1M, T1M, RIMAU, US, NBOS, NAAM, VIP, G, GT, U, Y, PERFECT dan PATRIOT yang telah pun kelihatan pada kenderaan di jalan raya kita.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required