PACE 2022: Mercedes-Benz EQA250 EV dipamerkan – juga menampilkan model Vito Tourer, A-Class Sedan

PACE 2022: Mercedes-Benz EQA250 EV dipamerkan – juga menampilkan model Vito Tourer, A-Class Sedan

Kurang dua jam lagi Premium Auto Car Expo (PACE) 2022 anjuran paultan.org yang sedang berlangsung di Setia City Convention Centre (SCCC) bakal melabuhkan tirainya. Namun, jika anda yang berada di sekitar Lembah Klang, masih sempat lagi untuk mengunjungi PACE 2022 sebelum jam 7 malam ini untuk mendapatkan tawaran menarik bagi kereta premium baharu dan pra-milik dari pelbagai jenama di sini.

Mercedes-Benz antara jenama premium yang menjadi tumpuan ramai di PACE 2022, dibawakan oleh wakil pengedarnya Hap Seng Star, ia mempamerkan banyak model baharu yang menarik. Antaranya model A 200 Sedan, GLA 200 dan GLB 250 hingga ke GLC 200 dan GLC 300 facelift serta E 200 Avantgarde dan E 300 AMG Line.

Selain itu, turut dipamerkan ialah Vito Tourer dan juga terbaharu, EQA 250. SUV semua-elektrik ini ibaratkan ‘ratu’ dalam pameran Mercedes-Benz ini dan mnjadi tumpuan ramai.

Inilah peluang paling tepat untuk melihat sendiri model EQA yang diimport sepenuhnya dan boleh membandingkan dengannya dengan barisan GLA, yang turut dipamerkan di situ yang diwakili GLA 200. Ditawarkan pada harga RM278,201, iaitu lebih RM7k berbanding model pemasangan tempatan GLA 250 AMG Line, EQA ini turut menerima pengecualian cukai untuk EV dari kerajaan kita.

Jika anda sudah jatuh cinta dengan mana-mana model Mercedes-Benz yang dipamerkan dan ingin membelinya, pelbagai tawaran menarik turut diberikan. Antaranya, dengan pembelian E 200 atau A 200, anda turut ditawarkan dengan kontrak pembiayaan daripada Mercedes-Benz Financial. Dan di PACE 2022 juga, anda bakal menerima kad Touch ‘n Go dengan nilai RM500. Sementara itu, jika membeli Vito Tourer pula, anda bakal menerima kad TNG percuma dengan nilai RM1,000.

Bukan itu sahaja, setiap kenderaan yang ditempah di PACE akan didatangkan dengan baucar bernilai RM2,500 daripada rakan niaga kami. Ini termasuk baucar RM500 untuk filem pelindung cat kenderaan (Kuziq Glanz), baucar RM500 bagi filem penapis haba (V-Kool), baucar RM500 bagi penapis udara (Blueair), baucar RM500 untuk kerusi kanak-kanak (Recaro Kids) dan baucar RM500 untuk produk gaya hidup Ogawa.

PACE 2022: Mercedes-Benz EQA250 EV dipamerkan – juga menampilkan model Vito Tourer, A-Class Sedan

Tawaran menarik ini tidak sekadar berakhir di situ kerana selain tawaran daripada jenama terlibat dan baucar tersebut, pembeli di PACE 2022 juga layak untuk memenangi 10 unit telefon pintar bernilai RM3,500 setiap satu. Lebih menarik, ada hadiah utama berupa pakej percutian bernilai RM25,000 untuk seorang pelanggan bertuah dan pasangan. Perinciannya ada di sini.

Jenama lain yang akan menyertai PACE 2022 adalah seperti BMW, MINI (melalui Auto Bavaria), Volkswagen, Volvo, Jaguar, Land Rover Ford Hyundai. Bukan setakat kereta, BMW Motorrad dan Harley-Davidson juga akan berada di acara ini. Sempatlah kalau nak ke PACE 2022 yang bakal melabuhkan tirainya jam 7 malam ini. Masuk adalah percuma!

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required