Honda Malaysia umum promosi ‘Welcome Ramadan Rewards’ – rebat hingga RM3k, pilihan baucer servis

Honda Malaysia umum promosi ‘Welcome Ramadan Rewards’ – rebat hingga RM3k, pilihan baucer servis

Sempena kedatangan bulan Ramadan Al-Mubarak tidak lama lagi, Honda Malaysia mula mengumumkan promosi terbaharunya yang menawarkan bukan sahaja rebat tunai, malah pembeli kereta baharu Honda menerusi kempen ‘Welcome Ramadan Rewards’ ini boleh memilih sama ada menerima baucer servis atau wang tunai, serta diberikan hadiah eksklusif.

Promosi ini ditawarkan untuk hampir kepada semua model Honda di bilik pameran pengedar bertauliah mereka, kecuali Civic Type R. Bagi mereka yang membeli HR-V, BR-V, Jazz (termasuk model hibrid), City (termasuk model hibrid) dan Odyssey, mereka akan diberikan rebat tunai terbesar berjumlah RM3,000. Pelanggan yang membeli kesemua model tersebut juga boleh memilih sama ada untuk menerima baucer servis bernilai RM1,000 ataupun wang tunai sebanyak RM1,000 lagi.

Manakala bagi mereka yang membeli Civic dan CR-V pula, pilihan antara baucer servis dan tunai bernilai RM1,000 yang sama diberikan tetapi nilai rebat tunainya berbeza iaitu RM500 untuk sedan segmen-C dan RM2,000 untuk SUV segmen-C berkenaan.

Pembeli yang memilih sedan segmen-D Accord tidak akan menerima rebat tunai seperti model-model sebelumnya, tetapi pilihan untuk baucer servis ditawarken dengan nilai RM5,000 atau pelanggan boleh memilih wang tunai sebanyak RM3,000. Promosi ini sah untuk kenderaan yang didaftarkan dari 1 hingga 31 Mei dan ia tertakluk pada terma dan syarat.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required